Aktueel

Ook in Nepal is de winter op komst. Vooral ‘s nachts dalen de temperaturen tot rond het vriespunt. Omdat de huizen geen verwarming hebben, is het er bitter koud. Een goede nachtrust is een must om de weerstand op peil te houden. Zeker in tijden van corona in een land waar nog steeds niet genoeg vaccins voor handen zijn. Warme dekens kunnen helpen.
De dikke muren zorgen ervoor dat huizen maar ook scholen overdag niet opwarmen. Oude versleten truien en jassen bieden deze maanden geen soelaas tegen de elementen. Maya helpt daarom met dekens voor ‘s nachts en warme kleding voor overdag.

Help mee en doneer via deze link

Of maak je bijdrage over op:

NL03 RABO 0101026374
tnv stichting maya
o.v.v. Kerstactie 2021

Bedankt

Actie voedselpaketten afgerond: ruim 120 gezinnen bereikt.

Dat we samen het verschil kunnen maken, bewijst onze actie met voedselpakketten van eerder dit jaar. Hiermee hebben we toen ruim 120 gezinnen bereikt. Dat zijn zeker 500 mensen die een zware maand met lockdowns toch goed doorgekomen zijn.

Hartelijk dank aan iedereen die deze actie gesteund heeft.

.

De digitale generatie

Amrita is een van de jongeren die jarenlang een Maya schoolbeurs heeft ontvangen. Een jaar gelden ontving ze ook een laptop die ze nu gebruik om online lessen te volgen.

Zie ook de nieuwsbrief elders op deze website