Sponsorkinderen (CSF)

Hieronder zie je een aantal kinderen die gebruik maken van het CSF fonds. Kinderen die anders niet naar school zouden gaan maar daar wel recht op hebben, net als ieder ander kind. We zijn altijd op zoek naar extra sponsors. Voor minder dan 50 cent per dag help je een kind naar school. Dus ben je of ken je iemand, laat het ons weten! Voor meer gedetailleerde informatie betreffende het CSF programma verwijzen we je graag naar onze leaflet

Op dit moment zijn er zo’n 75 leerlingen die via Maya een schoolbeurs ontvangen voor de duur van 5 jaar. Nog eens 25 andere leerlingen hebben dank zij ons reeds 5 jaar of langer onderwijs kunnen genieten. De kinderen komen uit 5 verschillende dorpen uit zowel de Harpan Vallei als de regio’s Hemja en Bagmara.

De kinderen worden bij aanmelding gescreend en de beurzen worden alleen op basis van bepaalde vaste criteria toegekend. Wij kennen alle kinderen persoonlijk en gaan eens per jaar op huisbezoek. Zo weten we zeker dat de beurzen daar terechtkomen waar ze het hardst nodig zijn. En uiteraard krijg je als sponsor regelmatig een update.