Bezoek ons

Stichting Maya stelt al jaren haar projecten open voor bezoekers zodat donateurs en sponsors zelf kunnen zien hoe hun geld besteed wordt, maar ook zodat ze kennis kunnen maken met de Nepalezen die profijt hebben van de projecten. En dan bedoelen we echt kennismaken, niet alleen vanachter je fototoestel! Zo verblijf je tijdens een deel van de reis bij gastgezinnen en maak je het echte Nepalese leven van dichtbij mee.

De bedoeling hiervan is dat je een paar dagen de wereld kan bekijken door de ogen van een ander en in de schoenen kan staan van een ander, huis en haard mag delen met een gezin in een van de armste landen van Aziƫ. We hopen dat het je kijk op de wereld zal verruimen en empathie met de ander zal versterken. Een beetje wederzijds begrip, samen voor een betere wereld.

We bieden verschillende formules aan, voor 3 verschillende doelgroepen: reizen voor donateurs / volwassenen, reizen voor scholieren / jongeren en actieve studiereizen voor studenten. Ga naar de betreffende pagina voor meer info.

Algemene Voorwaarden
Stichting Maya is geen reisbureau: iedere reiziger is dan ook zelf verantwoordelijk voor zijn of haar vliegreis naar Nepal. Pas vanaf Nepalees grondgebied kunnen we begeleiding bieden.

Voor alle reizen geldt: Onze partner Maya Travel organiseert de reis van aankomst tot vertrek. Alle transfers, overnachtingen, entreegelden, vergunningen evenals eventuele berggidsen en dragers worden verzorgd.

De groepsgrootte voor scholieren en studenten kan oplopen tot 30 mensen, voor volwassenen tot 12.

Voor meer informatie en aanmeldingen, neem contact met ons op.